'Cause everything's wrong, well it's allright

Lyssnar på Lantz i p1 och känner mig lagom lyxig. Mysigt när man kan få missa saker och ändå inte missa dem.
Känner mig ändå mysig för att jag reducerat fyra långa kapitel till ett halvt A-4 på datorn. Synd att typ, 8 kapitel till ska bli en halv A-4 och att jag sedan ska klämma i med analys av skiten tillpåköpet. Alltihop får inte överstiga 2 sidor.
Dagens middag: spenatröra med morötter och OST! Funderar på att göra pepparkaksmuffins. De är så jäkligt övergoda, men jag vill inte gå ut i köket. Där lurar för det mesta diverse korridorare, det är väl inget fel på det, men jag har inte tid att prata med dem. Eller lust för den delen. Jag vill mest sitta här och blogga mig igenom natten. Och lyssna på Annika Lantzes lagom liksom ansträngda röst, hon ÄR så mysig. Jag skulle vilja ha en mamma som var så, om jag inte hade en som var som min egna. (Som när jag kommer att tänka på det har en totalt oansträngd röst, hon låter alltid helt naturlig).
Hon talar om groupthink i melodifestivalen, utan att veta om det själv tror jag. Jag gillar att aplicera gruppsykologiska fenomen på ALLT.
För övrigt är jag kroniskt trött på melodifestivalens existens. Om det fanns något jag skulle kunna utrota skulle det vara den, fast då får jag väl homosveriges bögfjollor samt alla små tanter efter mig. De skulle väl inte vila förrän de såg mig död och blodig.
Fast kanske att de nöjer sig med min blodighet, och den kan jag ställa upp med en vecka i månaden. Till exempel denhär veckan. (Så fick ni veta det!)

Men jag tycker inte man borde få läspa i radion (även om man är lesba), det är så fruktansvärt oestetiskt.
Jag orkade göra muffinar, de blev goda! Nu ska jag äta dem!
PUFF

Fast, kanske är det just när man ÄR lesba, som man ska få läspa i radion?
(Nu ställer Annika Lantz in sin list-röst, den är hääärlig, hon låter så ostoppbar)

Kommentarer
Postat av: Henke

Utrotar du melodifestivalen får du mej efter dej också, det är ju shibby!
TAKES JUST A MINUTE TO LIKE IT *lala*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback