but that's all it is

Jobbig dag idag. Jag var mycket nöjd med att det var torsdag i morse. Inte vet jag varför, men det kändes rätt helt enkelt, ibland är det så.
Nu känns hela dagen ganska onödig bara, men det har nog att göra med att jag inte riktigt gör det jag borde. Och så mår jag lite illa. Jag skyller på att jag drack pulverkaffe med för lite mjölk i.
Letar recept på ostkaka, jag tror att jag skulle kunna lyckas med att tillverka ostkaka. Det borde inte vara svårt, det verkar inte så svårt på recepten förutom att det tydligen ska innehålla ostlöpe. Ostlöpe kan tydligen inhandlas på apoteket. Då borde det kosta rättså mycket. Och typ endast finnas vid juletid eller dylik högtid. Visserligen är det snart påsk, men jag tycker om att gnälla.
Hoppas jag inte får något påskgodis i år! Jag vill ha nötter istället! Många små glada nötter! Fina små glada, många små hassliga och valiga nötter! Tänk en sådan glädje att äga sådana små nötter i min glada mage!

Jag känner storhetsvansinnet komma krypande. Även huvudvärken.

Så hur uppstår institutionalisering egentligen? Kan ni svara på det lovar jag att bjuda på kakor! Kan jag i och för sig göra ändå.

Jag borde ringa vattenfall också, och fråga dem om miljontals små saker. Eller, ja, mest en sak.

Plugga var det ja. BBL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback