Bleh

Upptäckte igårkväll att det var fantastiskt svårt att svälja, och vaknade såklart med febersvett och en hals utan livskraft. Så jag dricker varmvatten med citron i, och det får hela min mun att skrynkla ihop sig. Dessutom ser jag lätt efterbliven ut i och med att infektioner i kroppen självklart går ut över läkeprocessen i käften, och min vänstra överläpp har som resultat en lite annan form än den högra delen.
Jag ska kränga en gammal kursbok idag i allafall. Om jag lyckas knata iväg hela vägen till institutionen förstås.  Och om min hals  kunde vara så vänlig att friskna till vore vi alla ytterst tacksamma.
Idag ska jag börja läsa "Det sociala landskapet", det verkar vara jordens tristaste bok, men det känns skönt att jag ligger lite före. Ska jag bli sjuk är dethär ändå rätt bra timing. Även om det suger.
Dags att mosa i mig en ipren till. Jag avskyr att ha feber, det är så äckligt att vara varm utan anledning.
Och jag har yrat om the sims hela morgonen. Typ vaknat och trott att jag spelat det. Där kan vi snacka låg verklighetsförankring.
Och nu orkar jag inte sitta upp längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback