Anyway...

Jag började känna att jag inte såg något, och det kändes som en föraning till huvudvärk, så jag drog på mig glasögonen och tog en långprommenad rätt ut i ingenting. Upptäckte att det gick att gå under någon stor väg och komma ut på landet litegrann. Hittade hem också, blev bara lagom förvirrad när jag kom ut på luthagsesplanaden men lyckades efter en sekunds tvekan identifiera det stora gula hus-lådan som ekonomikum och sedan styra fossingarna åt rätt håll hem.

Min kropp är lydig idag, det uppskattar jag. Posten är inte lika lydig. Den har inte gett mig min kurslitteratur, istället en dum tråkig räkning på 220 kronor. Som jag inte vet än om jag behöver betala. Fast, rätt snopet om jag inte skulle hinna ta körkortet innan augusti då mitt tillstånd går ut, så det är kanske lika bra att pröjsa för ett nytt.

Så nu är jag teoretiskt ledig idag också. Men jag känner att jag inte borde vara det. Så när min huvudvärk behagar gå över kanske jag skulle ta och rassla mig ned till institutionen och läsa referensupplagan av kursboken.
Eller så fanns den på ILUs bibliotek! Perfekt! Synd att jag betalt för boken då!
I'm off! (Gud vad jag älskar internet!)
Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback