Whatev. Jag är sämst

Jo, jag är tragisk.
Har verkligen saknat att blogga. Inte att tala om hur mycket jag saknat min dator!
(Har disskuterat med R, kompis som nu lagat min dator igen, huruvida det är tragiskt att jag planerar att köpa ny mus och keyboard i present till min dator, inte mig själv. Han tyckte jag var det, jag hade svårigheter)
Jag har jullov!!! Det känns sådär. Visst, bra med sovmorgon, men alla klassisarna då? Jag vill ju vara social!
Åkej, jag kommer hänga med alla knäppisar i Stockholm, speciellt B som kommer till Sverige snart. Hon är typ, raving mad. På riktigt.
Men ändå.

Ber om ursäkt för att jag varken skrivit eller kommenterat, eller ens läst kommentarer för den delen, men jag har varit datorlös. Och nu kommer jag vara hemma.
så det är helt enkelt jullov från allt!!

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Lindaliksom

Nejnej, du är inte alls konstig! Jag blev mycket lycklig när jag hittade den perfekta datorväskan, och den var ju faktiskt mer till min dator än till mig. Så jag och min dator är goda vänner, och den blev mycket glad över väskan.. Hehe =) Så nu får den följa med till Halmstad! Yaaaay, gooo hemtenta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback