Tår är mina vänner

Woooh! Jag är hemma igen. Mitt internet har behövts startas om typ 4 gånger på 30 minuter, jag är trött, seg, lat och omotiverad, men hemma!
Kryssningar är skabbiga. Jag ska på en till i februari. Ågren.

Idag har dock varit skönaste dagen, kaffe, filmer, bok, K, (det var hemma hos henne jag var) sömn, tågresa hem och nu hemma!
Ja, jag är besatt av mitt hem. Det må vara tomt på folk, mat och saker att göra men det är ändå här min strumpsamling befinner sig och alltså även mina fötters jämnmod.
Jag ska skämma bort mina små fötter tänkte jag. Det vill säga, klippa tånaglarna, tvätta dem och kleta in dem med hudkräm. De ska få rena varma strumpor också.
Man ska ta vara på det man har. Hade jag inga fötter vore jag nog allt bra grinig.

En annan sak som finns hemma hos mig är min dator, med the Sims i. Jag fick abstinens på båten så nu ska här spelas för fulla muggar i en timme. (Om en timme kommer jag ha insett hur trist och poänglöst spelet är och istället börja drömma mig tillbaks till den ljuva tiden i mitt liv då jag spelade World of Warcraft. Sådan lyx har man inte råd med när man lever på CSN, jag skulle ju inte ens gå till skolan om jag hade det så jag skulle bli både hemlös och pank. Med två års studielån att betala)

Ja, så är det. Ni har säkert bättre saker för er i och med att det är lördag.

Kommentarer
Postat av: sirigrand

weeeeeeeeeeeeih då har jag lyckats!!! ja!!



och ja, kryssning är tyvärr rätt skabbigt. men så är även uteliv i allmänhet, fasiken va trött man kan bli på fulla mänskor och öl/kräks-lukt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback