Livet, måndagar, the works

Dagen  började i sol och hopp. Den är visserligen inte över än, och jag har en julfest att närvara på. Kommer nog bli trevligt.
Min DATOR är inte hel. Men R är en ängel, om jag bara kånkar den till Stockholm får jag hjälp =)
Jag glor på sex and the city och vill shoppa. Den serien har den effekten på alla tror jag.

Det är mycket mycket mörkt ute. Japp, det är nästan allt som är uppe.

Jag börjar även inse att HS liknar mr Big. Jag visste redan att jag är Carrie (å fasa!). Ja, jag vet, det är inte sånt man ska tänka på.

En sak jag faktiskt tänkt på är att alla mina favoritrestauranger i Uppsala stänger, 2 av 4 i vilket fall, det suger. Inte för att jag har råd att äta på bra restauranger, men jag gillar att känna att jag har möjligheter...

Kommentarer
Postat av: Linda

Fumoffu! Fumo! Fumofumofumoffu!! X.D Internhumor äger. Bonta-kun <3 Mimmi, du måste ta med mig nästa gång du åker till Japan, ok? ;)



Men vaddå, stänger dina restauranger helt? Eller över jul?

Postat av: sirigrand

hoppas dator blir frisk!!



och taaack :D vad tror du förresten Chokladdoppingen tänkte sjunga? :p och Gyllenbrun? :D

2008-12-15 @ 19:55:28
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback