Blablabla

Eftersom jag ändå inte bryr mig om vad någon tycker så skriver jag det inlägget i allafall! Medan badvattnet rinner över.

Att vara ihop vs att vara singel

Fördel: Äntligen någon att laga mat till som inte tycker jag är störd som har ost på allt.
Nackdel: Vi kommer båda bli äckligt feta, otränade och slappa.

Fördel: Nu finns det någon som tycker jag är bäst, sötast och som vill vara med mig jämt.
Nackdel: Nu finns det någon som jag kommer sitta i mitt tält och sakna eftersom han är bäst sötast och jag vill vara med honom jämt.

Fördel:
Någon att bränna CDS med extremt löjliga kärlekslåtar på
Nackdel: Jag skäms lite lätt över hur blödig jag är.

Fördel: Allt
Nackdel: Jag hinner ingenting annat, så blogg, jobb, kompisar och personlig hygien(skojar!) blir lidande.

Fördel: Att vara singel suger
Nackdel: Bitterheten minskar markant.

Fördel: Plötsligt är allting ljusrosa
Nackdel: Jag börjar känna mig färgblind

Fördel: Känna sig älskad
Nackdel: Hur går det ihop med att vara psycho?

Äh, dethär går ju värdelöst! Jag skyller på att jag har reseångest och är stressad. Men jag ber inte om ursäkt!

Kommentarer
Postat av: J

Men helvetepjäxa.. =/ Okok jag får väl ha abstinens till den 21 å sen vägrar jag ha abstinens en dag till, hör du det? Å ha en trevlig resa å så såklart.. om man eter reker på vegen så blire best =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback