Upp i limningen

Dagens förnekelser.
NEJ VI ÄR INTE STRESSADE.
Vi hinner nog.
Det löser sig.
Nejdå, jag ska inte sitta hela resan i tältet och gråta.



Men det ska bli jävligt kul. Just nu har både jag och M brutal resfeber bara. Och vi ska gå hemifrån om cirka en halvtimme.
Så vi lyssnar på Sexyback och dansar.
Mitt handbagage är exeptionellt välpackat. Så ock min vanliga väska. Jag har låtit bli att ta med mig massor av kläder bara för att jag tror att de skulle kanske jo men jag kanske vill ha på mig dem...

MEN nu, nu jävlar.
Hejdå Sverige!

Kommentarer
Postat av: J

Kan du komma hem å skriva nåt eller?

Jaja hoppas ni hade en trevlig resa å allt det där, men innerst inne e man en självisk jävel som behöver sin dagliga dos av mimmi

Postat av: sirigrand

VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-21 @ 08:11:32
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback