Human nature

Någon har stampat på avokadon som låg utanför tvättstugan när jag kom tillbaks för att slänga in tvätten i torktumlaren.
Trots att jag och S använder samma tvättmedel luktar vår rena tvätt annorlunda. Och när vi tvättar oss med samma schampo luktar vi olika. Det är sådant jag tänker på efter en månad i ett förhållande som fortfarande är heta nyheter på jobbet och som min mamma inte verkar fatta existerar, typ. Och folk frågar typ hur det går.
Och jag kan berätta hur det går.
Det har redan blivit verkligt. Stabilt, han är redan min vän. Det existerar ingen osäkerhet. Och vi är brutalt äckelkära. Det äger.

Springer på K från klassen precis utanför dörren, och att skolan faktiskt börjar på onsdag blir plötsligt mycket mer verklighet. Trots att jag precis beställde all kurslitteratur.
Jag återgår snart till att studera den mänskliga naturen, teoretiskt istället för praktiskt. Och alla sidor istället för bara de dåliga.
Glädje!

Kommentarer
Postat av: J

Låter som en stabil festival helt enkelt =)

Å kul attu gått å hittat dig en bra grabb!



Jag sitter här med en smula ångest över att allt faktiskt börjar imorgon ^^

Postat av: Kotteby

Alltså, du tvättar ofta.

Eller tvättar jag sällan?

2008-08-24 @ 09:10:57
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback