Den inre bitchen

Jag och HS har nu nått stadiet i vår relation då vi föredrar ömhet framför sex. I allafall hade vi nått dit i morse. Så vi pratade och hånglade, (ja, förlåt du tycker säkert att jag är för detaljerad när jag pratar om dig, men det är min blogg och jag vägrar censur). Det känns iaf fortfarande bra. Mor min frågade om vi fortfarande var ihop när jag ringde för att låna pengar till 1. telefonräkningen 2. elräkningen och 3. möjligen lite mat. Jag tyckte att jag troligen inte hade varit kontaktbar eller ens överlevande om vi inte hade varit ihop helt plötsligt så jag påstod att jag hade berättat ifall detta skulle inträffa. Nåväl. Hon är söt när hon försöker.
I övrigt har dagen bestått av ett mycket kort skyfall, fika och skattjaktsplanering, samtal med syster, bakning av kladdkaka till 15 personer, alla som inte är mitt fadderbarn får inte smaka, samt middag, trötthet och omotivation.
Jag undrar om det är för att jag har koffeinbrist som jag har ont i huvudet. Kan vara uttorkning också. Känns troligare...
För övrigt har jag och HS nått till ett stadie i vår relation där jag börjar oroa mig för att han ska se min inre bitch. 
Min inre bitch är en jävla morsa, hon städar inte för att hon vill utan för att det blivit en vana, hon är överdrivet ärlig och sjukt okänslig.
Den verkliga jag diskar för att ge honom lite livskvalitet. Jag kämpar verkligen emot min inre bitch, för jag står inte ut med henne, hon är inte snäll.
Men jag tror inte HS märker något, han är väl uppfyld av sin egen oro kan jag tänka.

Nu fick jag brutal headrush och måste sova en stund.

Kommentarer
Postat av: J

Hette han inte bara S förut? Allt är så förvirrande mimmi!



Hursom, så vet jag exakt vad du menar =) Men the inner bitch går att tämja, och ju oftare man är med den man är med desto lättare blir det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback