ehehaenskgn *dräglar och ser allmänt störd ut* blbblblblblblblblllllll, Oj

Idiot och sifferokunnig som jag är får jag för mig att jag ska vara i skolan klockan tio. Cyklar grinigt iväg efter att ha stigit upp i ottan, inser när jag kollar på lappen om där vi ska vara att det var klockan ett jag skulle vara i skolan. Så idag har jag fått två långa cykelturer, och det är onödigt för mycket gillar jag inte att få flugor i näsan...
Annars blev det ändå en bra dag till slut, jag köpte många små färgglada strumpor, som M genast ville befria mig ifrån, slängde mina sista pengar på en Magnum Classic (den bästa av alla GB-glassar, den funkar alltid) som jag avnjöt i sol vid ån tillsammans med L.
Nu sitter jag vid datorn och smygsuper lite lätt. Jag kom på den brillianta idén att blanda svartvinbärssaft med martini, så det blir ju knappt någon alkohol i det, men brutalt gott. Jag försöker verkligen att inte vara en läskig person som tjuvlyssnar på vissa personers telefonsamtal, så jag försöker knattra extra högt med tangenterna. Det går bra eftersom mitt tangentbord alltid låter som en mindre skördetröska när jag skriver. Jag skriver så aggressivt.
Nej, men idag har jag verkligen varit puckad, jag börjar misstänka att jag utvecklat FAS eller något (Sjukdom man får i magen, om ens mamma super till för mycket, står för Fetal Alcohol Syndrome) snart kommer jag börja skela och då vet vi!

För övrigt är det solsken ute, och jag har varit ute i det. Nu är det dags för middag och jag är verkligen helt lost. Inte hungrig iofs, men människor tycker man är allmänt avvikande om man inte äter middag. Dessutom var jag hungrig för två timmar sedan.

Som sagt, jag har tappat hjärnan och sålt håret, så jag ska nog lägga av och ta en tupplur istället.

Kommentarer
Postat av: J

När jag täljt en kotte ska jag lära honom allt tvärtom, vänster heter höger, dag heter natt, upp heter ner osv, och sen se honom göra bort sig totalt på dagis.. mohahaa

Äh jag skolkade, det är tufft att skolka, så det så..

Du skriver verkligen grymt hahaa, garvar som den retard jag är... =) tror även min mor hade feta alkoholsyndrom.. AhuaeHuaEuhaU sov snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback