And all that Jazz

Varför luktar det alltid nybakat bakom ica Väst på morgnarna när jag cyklar förbi?

Jag funderar, om än inte seriöst, på hur kombinationen ost och jordnötssmör skulle ta sig ut. Min livliga fantasi skriver av det som troligen superäckligt och sedan är det inte mer med det.
Eftermiddagen har jag tillbringat med att banka in heteronormativitet i trettonåringar, samt läst en tjejtidning som utgår från samma perspektiv.

Jag var tvungen att jogga i morse, det var helt enkelt sådant väder, helt underbart. SOL, för  första gången på länge.  Blå himmel!

Jag vet att jag som vanligt borde tänka, skriva och ordna med mitt PM. För jag vill vara klar till helgen, egentligen till imorgon. Egentligen vill jag bara vara klar så jag kan få ta det lugnt ett par dagar. Andas långsamt, ladda hem konstiga TVprogram och kolla på dem.
Titta på människorna som går förbi utanför fönstret. Dricka te i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback