harro?

Attsiken
Jag skrev ett jättelångt aptråkigt inlägg om vad jag gjort idag. Men det blev ping timeout eller nåt så det försvann. Sånt är livet.
Livet är för övrigt underligt.
Jag bestämde mig för två saker idag.
Att inte bry mig och att ge upp.

Varför är det alltid så att precis när jag bestämt mig för något så vänder livet uppochner på det?
Och bestämmer tvärt om åt mig?
Precis när jag gett upp hoppet om mänskligheten ringer mänskligheten och pratar med mig i 70 minuter.
Sånt är rätt fantastiskt.

Jag borde säga att jag har haft en bra helg.
Så då bestämmer vi det.

Och för precis ett år sedan var jag i Japan nu.

Bråkade säkert med Henke eller de andra. Men ändå.
Andra sidan jorden.
Sushi!

Det mesta känns BRA.
Okej, panikångest som vanligt av att närma mig kyrkogården.
Men Brita fick en riktigt fin höstbukett av mig, så det är bra också. Så bra det nu kan bli.
*saknar*

OCH jag pratade med Siri 2!!! gånger under helgen! apropå att sakna..
Jag har träffat människor jag tycker om, och titta Katta, nu uppdaterade jag min blogg!
=P

sova?
TYP!
Jag gört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback