Wednesday heart attack

Jag förbereder mig  för min kommande tenta genom att läsa skönlitteratur och värma tårna under mitt duntäcke. Vi skrev ut några gamla tentor idag och de verkade löjligt enkla. Men jag ska nog plugga i helgen. Kanske..
Jag har hört att middag är en bra plan, jag försmäktar i och med att både  House och Bones inte släpper nya avsnitt förrän om en vecka. Fortsätter det såhär kanske jag måste spela the sims, eller ännu värre, plugga!
Nej så kan vi inte ha det!
Nu blir det nog mest middag och lite te kanske. Om jag inte orkar pallra mig iväg och köpa choklad alternativt ägg och smör (till kladdkaka). Eller alltihop.
Men balansen på mitt konto är inte min bästa vän just nu. Inte mina lovehandels heller... Så det blir nog middag.
Sockertrippar är ändå så sega att komma ner ifrån.

cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback