Tuesday's gray

Idag har jag varit testperson i en spädbarnsundersökning.
Som Melina sa, Vadå? Lekte du bäbis eller?
Nästan!

Men vi tar det från början.
Gick upp klockan 6, och insåg att jag valt fel natt att sova med mobilen avstängd.
Segade runt och kom såklart inte hemmifrån i tid. Cyklade långt åt helvete till tentasalen med lätt ångest och bakhjulet nästan men inte riktigt helt platt. Varför skriver de aldrig var vi ska vara på tentorna, typ hus och sal och grejer?
Det tog mig en haltimme att cykla till Polacksbacken och tio minuter att hitta till tentasalen.
Men tentan kändes som att den gick bra. Svarade på 13 av 14 frågor. Kanske rätt.

Pratade med Katta. åkte hem.
Hjälpte Melina med hennes dator.
Satte en bröddeg. (Vitlöks, morots,rågbröd = nice!)
Gick till institutionen, bestämde mig nästan för att gå på pubrundan ikväll.
Hämtade mina hemuppgifter, klarade alla utom att jag fick rest på sista frågan på hemtentan.
Men jag gjorde den så fort jag kom hem.
Var med i ett riktigt lustigt experiment. Jag var kontrollgrupp i ett test som handlade om spädbarns gripförmåga.
Basicly fick jag lyfta på en boll sex gånger och kolla på när en annan tjej gjorde samma sak sex gånger.
Men de var trevliga och det var rätt kul att snacka med forskarna. Kändes nästan lite på riktigt. Som att jag fattade vad de pratade om. Det gjorde jag.
Jag håller på att bli psykolog.

Iaf, mitt bröd blev asgott. Och så fick jag massa asbra trance av Melina.

Så nu ska jag känna efter hur det känns.
Remove self from computer.. Like, right now.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback