This is now

Jag känner mig så sedd och älskad idag!
Fick ett sms från Melina jag bara kände för att dela med mig

"Idag är det internationella var-snäll-mot-en-utvecklingsstörd-Dagen. Så skriv till en efterbliven vän som jag just gjorde. Det värmer. Det spelar ingen roll om du slickar på lyktstolpar, ligger med djur eller ibland skiter ner dig.
Fortsätt kämpa vännen. Du är speciell"

ah, you've got to love that!

För övrigt har jag svårt att hitta motivation till att tentaplugga. Men kaffe är gott! Och Röyksopp är bra!
Internet är ondska, jag ska plugga ju! Och sen ska jag laga soppa och känna mig huslig! Kanske att jag bakar något också. Kanske.. Men jag försöker att inte äta socker. Igår hade jag extremt mycket abstinens, tror jag åt typ ett kilo bananer.. Tillslut kunde jag ändå inte stå ut och gjorde varm choklad. Det blir väldigt gott när man gör RIKTIG, inte o'boy. Typ, 90% kakao, 10% socker.. hihi.

Och så spelar jag the sims alla nätter, vilket inte bara får mig att sitta uppe till jättesent, när jag sedan går och lägger mig är jag pigg i hjärnan. Det är sämst.

Tack Henke förresten, jag blev faktiskt riktigt glad, även om jag inte kunde titta på programmet, det är tanken som räknas =)

Lön i morgon, fast jag får pisslite. Och dags att köpa julklappar snart. Så det är bara att börja skicka in requests.. mm det blir nog mycket strumpor och toapapper... moahaha

So far idag har jag städat hela köket, gått ut med 4 påsar sopor, slängt massa gammal äcklig mat i kylen (typ smör som gick ut 2005 och sånna trevliga saker man hittar i korridorskök.. ) Jag har rensat lite i mitt eget rum också. Men alltså inte pluggat alls.

Sedär, nu har jag suttit på facebook i en timme också...  GREJT!! 

Kommentarer
Postat av: Henke

Styr upp en TV vafan!
Jag önskar mej en ny lever i julklapp btw.

Postat av: sirigrand

åååååååh jag kommer ihåg när du visade det sms:et!! fan vad jag gillar att du har massa gamla inlägg här som jag inte läst, när jag får abstinens kan jag liksom bara gå in å frossa! i Mimmi, uppsala och dentidsomflytt! aaaaaaaaaaaaah XD



fan IBLAND saknar jag uppsala, men det är klart man saknar det förgångna och onåbara. och Dig. puss

2008-09-06 @ 20:56:56
URL: http://vinsinnig.blogg.se/skriv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback