Saturday, wait! Sunday always comes too late

Jag sa upp mig från jobbet igår. Det känns fortfarande bra.
Landet blev inte av, lite sunkigt men jag tyckte vi hade kul ändå och jag gillar inte att frysa.
Det spöregnar och jag är hungrig. Mitt VISA är avmagnetiserat, det tog ändå ett tag. Ett tag verkade jag vara en vandrande elektromagnet och varje betalkorts värsta fiende.
Jag som skulle gå på höstprommenad. Inte för att jag någonsin gör det jag bestämmer mig för.
Jag behöver städa och ta en tvättid och prata inte ens med mig om skolan.
OH SNAP!
Jag fick ju min nya PJ Harvey CD idag! LYSSNA!
Å vad jag hoppas att jag kommer älska den! John Parish har varit med och mixat den. Så det är bra!

Då blir det så. Te, lunch, musik och mitt duntäcke! Möjligen en trevlig bok också.
Det är faktiskt söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback