Monday you can fall apart

Jag vet inte varför, men de senste dagarna har jag gått omkring med en slags top of the world känsla.
Det känns bra!
Hälsade på Siri i lördags-söndags. Hon bor fiint och hade en mycket trevlig soffa och vi gjorde äppelpaj!
Idag har jag pluggat extremt mycket.
Jag blir ärligt talat lite illamående av att tänka på hur nervsystemet funkar. Det är svårt att tänka sig hur det jag läser faktiskt är något som händer innuti mig. Och att mina celler är fulla med natrium och kalium känns bara fel. Det är bara bokstäver i det periodiska systemet för mig. Läskigt!

Men jag har inte egentligen tid för att känna mig spooked out.
Min bok, Brain and Behaviour är ganska tjock, och ganska mycket på engelska. Ett kapitel tar mig typ tre timmar att läsa. Visserligen inklusive distraheringar som typ, springa och kolla mailen, stirra rakt ut i rymden..
Jag har läst två kapitel idag...

Jag vill mest av allt klä på mig myskläder, lägga mig i sängen tillsammans med någonting kakaohaltigt och typ, blunda i tusen år. Men eftesom jag inte har någon choklad så får ncis duga som distrahering.
Och det är lååångt till ica! ok!?

Jag behöver diska! Och städa... Och dusha... Och träna...
Men jag har pluggat idag, och då orkar jag inte överkomma så många andra mentala barriärer..
Jag vet, jag är sorglig!

Men jag fick en bra nyhet idag, från Katta! =D

Funderar seriöst på att diska, så var det. Jag vill ha efterrätt!
Imorgon ska jag ta reda på vad man kan göra med soyabönor, la några i blöt idag. Kanske funkar i lasagne?
Borde bli gott!

Neh, nu orkar jag inte sitta här mer!



Kommentarer
Postat av: Henke

soyabönor EEEEUUUUGGGGHHHH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback