It's Friday I'm in love

Mulet, ca 5 grader. Blåsigt.
Still felt on top of the world när jag gick till skolan. Fråga mig inte varför.
Introduktion till Hjärna och Beteende, vår föreläsare är en liten torr gubbe, typisk psykolog.
Galen humor, seriös showmaker. Han gjorde tillochmed olika röster!
För övrigt saknar jag min syster.
Men vi ska ses i morgon, så det ska bli kul!

Jag är så jäkla trött, och mina ögon svider.

Well, over and out. Jag har saker att pyssla med!

Okej, I'm back! Och det är fortfarande fredag!
Robin åkte precis hem med sista tåget, vi åt pannkakor och kollade på Die Hard, = nice!
Bruce Willis är fan het.
Fick en trevlig kvällsprommenad hem också. Så det är bra.


Kommentarer
Postat av: Henke

Nästan lika het som Mel Gibson. Men bara nästan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback