Damn it I missed one It's Friday I'm in Love

Det är lördag, och jag är inte kär. Men det ar inget med saken att göra.
Nåväl! Jag har dammsugit för andra gången denhär terminen. Och yes, cleanfreak in the house!
För idag får jag bisök av min kra mor!
=)
Also, sushi!
Och sen ska jag och Siri på inflyttningsfest! Träffa Jenny igen yaay!  Det  har jag inte gjort sen medeltidsveckan. Och den var ju ett tag sedan.
Så egentligen borde jag verkligen ta vara på den lilla tid jag har och läsa ett kapitel till i min hjärnbok. Men den är så tråkig och the knife är så bra att bli pepp av. Så jag kan inte lyssna samtidigt som jag pluggar. -.-

Igår var jag faktiskt riktigt duktig, förutom att jag knappt satte näsan utanför dörren. Jag hade verkligen planerat att ta en härlig prommenad, men det blir inte alltid så. Jag vaknade sent, pluggade och sen var det kväll så jag och Melina gjorde spenatsoppa och scones och sen installerade jag the sims på hennes dator, och sen gick jag upp och spelade det på mig. Abstinens..
Och jag måste verkligen köpa nytt moderkort, grafikkort, processor och minnen till min älskling. Typ, organtransplantation.. hjärta, lungor, ögon och frontallob... Det blir nog inte alls dyrt!

Så att, nu går jag iväg från datorn. Precis..
Det är i allafall härligt att bo i ett hus där jag vet att jag inte kommer bli utskälld för att använda dammsugaren klockan elva en lördagmorgon. I dethär huset existerar ingen baksmälla!
Jag städade "lite" i köket också.
Någon har stulit mitt glas, det har varit borta i över en vecka. Drygt!
Well, ta ta!
Have a nice helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback