and Wednesday too

Jag råkar älska soliga höstdagar.
Klar himmel, gula löv i drivor. Och doft av stilla förruttnelse.
släng på en kopp kaffe och så blir allt perfekt.
Förhoppningsvis tog jag några livsförbättrande beslut idag.
Investerade lite i min framtid.
Höll på att skriva incesterade, hmm. Freudian? NEJ, jag har inte haft sex med mina släktingar idag heller.

Nu har jag skapat lite julstämning i mitt rum. Tusentals ljus!
Tänkte börja tänka på vad jag ska ge folk i julklapp. Och vilka som överhuvudtaget ska få en.
So play nice!
Jag tänker, barnböcker till folket!
Okej, jag läser för mycket barnböcker...

Jag och Melina gick till ett lagom knasigt kafé idag. Det hette Pelle Svanslös vilket inspirerade Melina till att analysera hela intrigen och modernisera den. Men ni vill inte veta..
Kafét hade billigt kaffe, knäppa öppettider och en pysselhörna för alla söta men skrikande barn som det inte direkt var brist på.

En av ungarna hade en Hello-Kitty tröja. Fick mig genast att tänka på den fiiina Hello-Kitty klockan jag såg igår på Ur & Penn. Det var strass på den och allt!  -.-  *vill ha*
Men den kostade typ 500.. så jag lämnade bara in min egen älskling för batteribyte och tryckkontroll, vad nu det kan vara. Så nu är jag tidlös i två veckor. Det känns redan hemskt. Jag har inte varit ifrån den klockan sedan jag fick den av Chester till min student. Den är en del av min handled. Jag har den när jag badar, dushar, tränar, och andra saker till vissa personers stora förtret.
Jag saknar den!

Jag håller på att slå något slags rekord tror jag. Personligt rekord.  Och då menar jag inte i hur lång tid jag kan gå utan hångel.  Det är mycket  längre än typ  tre  månader. Jag är stark!
Nej, det är ett PERSONLIGT rekord. :D
I att skriva. så det känns bra och trevligt och nyttigt och jag mår ganska bra idag. Fast jag hade tänkt att jag skulle förbereda mig för min nya kurs som börjar på fredag, så blev det visst inte.
Och nu borde jag säkert gå och lägga mig, eller något annat tråkigt.
Typ diska.

Musik for the win, och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback