Tentaångest tja la la la laaa

Hoppsan, kom visst av mig lite i mitt politiska bloggande.

Nåväl, en tenta kom emellan, som tentor har för vana. Och tentaångest.
Alltid lika skönt att känna hur paniken reser sig trots att jag kan svaret på frågan framför mig.
Det var mest fronatllober, smärtperception,  neurogenesis...  NI FATTAR!
nej, just det, det gör ni inte :p

Jag har ont i magen. Kanske kaffes fel, kanske bara vadsomhellst.

Jag önskar att det inte blir fredag igen, jag är så trött på fredagar. Vi kan springa direkt till lördag.

Jag sov knappt inatt, det blir så ibland och jag vet inte varför. Kanske stress. Jag la mig i tid, gjorde allting rätt. Men min kropp vägrade bara somna.

Men, jag tror jag fixade tentan i allafall, så det är ju ett enormt plus.
Jag fryser, och jag ska äta, för jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback