suck

För en gångs skull känner jag varken för att gå och lägga mig eller sitta vid datorn. Jag har inte ens lust att spela the sims, eller läsa mumintrollböcker. Eller göra något viktigt. Jag har fått många viktiga saker gjorda denhär veckan.
1 Jag satte upp en tavla jag har tänkt sätta upp sen i september.
2 Tvättat kläder
3 Tränat 2 gånger
4 Pluggat som en duktig galning
5 Varit social med andra än Freud och GIR (Melina)
6 Agerat allmänt stöttande och nästan normalt,
7 Skickat många mail till nära och kära
8 Ätit många kakor
9 GETT BLOD
10 Knappt druckit kaffe nästan alls

Det låter väl bra det? Och nu är november nästan slut. Löning och CSN imorgon. Yaay pengar!
Jag vill köpa... SAKER...
men ska kanske hålla mig till julklappar.
Nästa vecka ska jag nog fokusera på sånt, fuck skolan, mer party och presenter åt folket!
Möjligen mer kärlek också, har inte bestämt mig än..

Och mindre Stockholm! Mer egotrippar! Och så får vi se om jag tränar imorgon också. Det vore ultimat, det är viktigt att komma igång igen efter typ.. allmän förkylning i en  månad.. och lathet.

Jag tror jag behöver en hobby, eller någonting. Men jag skriver, men det är inte riktigt nånting att göra.
Kanske engagera mig i en nationen, (upplands nationskår that is, inte typ, bli patriot..)

Men ja, göra nånting var det ja. Så att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback