splish

Right-o, det har slutat snöa men förbaske mig om det inte har börjat regna istället.
Lagom till att jag pluggat klart! Inte för hela dagen kanske, men för nu.
Nu känner jag mig fullständigt omotiverad till att träna, kanske går på 1530 passet istället. Eller så sitter jag hemma och bakar kakor. Fast, jag ska ju ut ikväll så lite träning vore nog rätt toppen. Så skulle jag känna mig nyttigare än havregryn också. Jag skulle kunna gå på 12passet men det suger alltid så överdjävla mycket.
Och någon mysig snöprommenad blir det alltså inte. Vad är det för fel på världen egentligen?! (För det är fan inte mig det är fel på)

Jag vill göra NÅNTING! Spelar faktiskt inte så stor roll vad. Bara något annat.

Oh tristess thou name is thursday morning. Jag kan inte ens äta lunch för jag åt precis frukost.

Jag vet inte, det är så trist att sitta stilla.

Kommentarer
Postat av: Henke

lol


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback