my babylove

Jag flyter på små, rosa moln.
Det tog ett tag för oss, men nu har vi äntligen hittat rätt.
Jag har nog aldrig känt såhär förut, det är en helt fantastisk känsla. Allting funkar mellan oss! Allt klickar!
Och som med förförelse när den är som bäst, det ska kännas omöjligt i början.
Blir jag inte hjärtekrossad är det inte värt det.

Jag skriver dethär som hastigast, snart ska jag återgå till en otroligt romantisk myskväll med min älskling.
Jag ser fram emot att vi lär känna varandra ordentligt, så det blir mer än förälskelse och enormt stark passion. Jag kan inte hålla fingrarna borta!

Jag hoppas att alla får känna såhär åtminstone en gång i livet!


Jag lägger snart upp lite bilder...

Kommentarer
Postat av: Henke

baby, i'm not the worrying kind


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback