tell me now how should I feel?

Det var sol idag! Och det fortsatte det att vara, TROTS att jag och Siri sjöng i högmässan, jag menar det hade ju lätt kunnat börja regna bara för att djävlas med att det var fint väder när vi gick upp.
Det var najs att flumma med Katta och Cam i helgen, ah jag såg en skymt av David och en massa bullar också...
Så jag kanske borde säga upp mig, för det var fett najs att bara kunna typ, umgås med folk när jag nu var i Stockholm. Och det verkar ju inte som att jag aldrig åker dit direkt.. Men jag kan inte bestämma mig, så jag väntar väl tills jag får sparken eller nånting verkligen händer. Ok att chefen sagt upp sig..
Men får jag ett pissigt sommarschema kanske...
Annars har jag handlat idag. Och varit allmänt seg och inte pluggat.
Prov på tisdag... heh.
Bra grej det här med att vara vuxen, det löser sig tills allt slår en i skallen. Men det är lungan. Det känns som att det borde vara ett bra prov designat efter mina kunskaper.
För övrigt vill jag ha sommarlov!
KÄRLEK I SKOGEN!
dvs ARVIKA!
typ, MINDRE ÄN TVÅ MÅNADER KVAR HECK YEAH!
Så livet kanske har en mening.

Allt jag verkligen behöver är en bitch. Det vore najs. Någon riktigt oseriös liten slyna att köra med hela sommaren.
Fast det låter inte riktigt som JAG gör det?
Ahwell..
I guess I'll settle for music then. Lots of it.
Och lite hummus.
Middag!
Gah, flytta inte hemifrån, man måste laga all mat själv.. Det suger! >.<
Sedär nu nös jag över hela jävla tangentbordet också. Feck.
Does my mucus look fat between j and k?
Ah sod it!

Let's Push Things Forward

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback