so I go hunting for wiches

Eftersom jag inte pluggar, fast jag borde, tyckte jag det kunde vara trevligt att lyssna på Avrils nya album, så nu måste jag rensa öronen eller nåt. OMFG! Hon är ju bra, varför är hon så dålig? Ingenting kan vara mer frustrerande än artister som plötsligt suger. Inte ens några riktiga hoppa upp och ner jag är bäst låtar på dethär albumet. CRUD!
Så det får bli blockparty istället en stund. Bara för att höra något bra i en helt annan stil.
Jag menar, hey hey you, I don't like your girlfriend, think you should get a new one. What's UP with that?
VAD BETYDER DET ENS?!

Eller så pluggar man, jag har hört att det ska vara effektivt för att klara tentor, men jag tror inte jag lyssnar på det, jag tror jag sitter här en stund till.
Sa jag att valborg var nice? Valborg var nice. Flummigt och kallt, men nice.

Middag kanske är en idé. Kanske.


Michelle Branch borde släppa ett nytt.

För jag har ju inget bättre för mig än att leva för musik. Jag har inget bättre att leva för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback