So far, so good

På det hela taget en produktiv dag hittills!
6ml i timmen.
Sortat pass! Nice! Gick på typ en minut och det är klart om nio dagar!
Det kallar jag obyråkratiskt!
Köpt ett par snygga träningsbyxor som jag inte känner mig som en fet elefant i, positivt.
Och nu tänkte jag glida iväg och posta lite brev!
Har jag tur börjar det spöregna så jag slipper träna..

Och jag är konstigt nog inte alls hungrig. Trots att jag har mens. Men jag mår inte illa heller. Jag är inte sugen på mat, men jag mår inte illa.
Weird!
Fast lunch är kanske en idé, försökte för en timme sen men det blev bara o'boy på utgången mjölk..
Nåja, jag tar säkert igen det ikväll. I'm thinking, me my books and obcene amounts of ice-cream!
Dugga imorron. Men vem pluggar!?
Jag kanske?
Vi får väl se.. Fast jag borde!
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback