Jag är tråkig, jag fyller i listor

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
På MSN iaf. Typ. Men det betyder inte att han svarar..
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, det har jag. Har nog sett ganska många av mina vänner gråta.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
eh, nej jag åt min spenat!
4. Vad åt du senast?
Ett päron, och lyxfiberhavregrynsgröt med russin och valnötter :)
5. Har du fått någon komplimang idag?
Inte än i vart fall.
6. Har du varit med i en rättegång?
Ne,men vi var och kollade på en i nian. Det var dödstråkigt.
7. Är du polare med grannarna?
Eftersom jag bor i korridor borde jag ju vara det, men nej jag hatar dem alla!!
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska flytande, annars tyska, engelska, franska... a living dictionary that woman!
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och Uppsala
10. Senaste piercingen?
Läppen! :)
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Den 21a april
12. Gay?
I wish
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej, och jag planerar inte att göra det heller.
14. Har du äggat någon?
Jag är inte elak.Har alldrig känt behovet att tillfoga någon annan klet.
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Toapapper är dyrt! Jag är fattig.
17. Har du varit på stranden?
Jag var vid medelhavet i vintras.. Det var en strand!
18. Har du haft en stalker?
Ne, inte ens gud älskar mig!
19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Nej, för jag tyckte inte om dem.
20. Hur bra är din syn?
Bättre på nära håll än på långt, men ingen vill sälja glasögon till mig.
21. Har du varit på ett party?
Inte idag.
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Det verkar inte vara särskillt kul, och jag är inte suicidal.
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Enjoy your imaginary boyfriend!
24. Har du varit utomlands?
räknas uppsala? Men ja,
25. Har du sett din bästa vän naken?
Definiera vem som är min bästa vän, men troligen. Vad har man annas för nytta av en spycam och nightgoggles?!
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Bröllop är rätt trist, men jag sjöng på min kusins och det var ju kul
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan p.g.a. slagsmål?
Man kan inte bli avstängd från universitetet... och har du sett mina armar?!
28. Var är dina syskon just nu?
Två våningar ner,
29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
BLOOOD! Massor av blod, och skumma personer.
30. Vem ringde dig senast?
Cam!
31. Vilken tid gick du upp imorse?
klockan halv sex, och klockan nio.
32. Vad ska du göra i helgen?
jobba, ha extraträning med kören och förhoppningsvis träffa min pappa.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
?Fan e vi masocistiska träningsnarkomaner or WHAT?! lätt att vi mp3at oss förbi varann på olika sidor av gatan!? hehehe
34. När var du riktigt sjuk senast?
Hade feber nån gång i julas.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
ALF SVENSON HAR KLAPPAT MIG PÅ HUVET!
36. Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka,
37. Har du färglinser?
nej, men jag ägde en gång ett par grön-grumliga som det stod ?tester? på
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov!
39. Vad är det första du gör på morgonen?
kissar! :)
40. Vad ska du göra efter det här?
Diska min gröttalltik, städa och knata iväg och sorta ett pass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback