Getting a grip on reality

Jag är lite trött på migsjälv idag. Jag är lite ivägen och lite irrationell. Inte tycka om.
Men det är en process, jag ska ta en prommenad INNAN jag går och lägger mig idag.
Och jag ska försöka ta tag i migsjälv. För jag kan faktiskt ha ångest för evigt om jag gräver  ner mig.
Men det är så vidrigt att börja dagen med att gråta. På kvällen blir jag ändå alltid depressiv, det är jag van vid. Men mornar är mina vilotider. Det är då jag cyklar till världen och fylls av eufori, lugn och förvåning över våren.
Men ibland kan människor rädda mig. Om jag låter dem.
Och du slår mig i ansiktet lite i allafall. :) Jag behöver det. För jag måste bryta mönster nu.

Jag har ont i tänderna.

Freud hälsar!

dags att växa upp Mimmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback