GAH

Jag har gjort soppa! yaay! Så nu har jag tre identiska middagar, känns skönt att slippa laga mat på ett tag. Jag borde inte få näringsbrist.. Men det suger, för jag kan inte äta knäckebrödsmacka till soppan.
Och jag kan inte äta bullar till efterrätt. Eller o'boy. Och absolut inte te!
Men koksaltlösning smakar inte så grymt vidrigt som man kunde tro.
Jag har snygga ögonfransar iaf!
Och avokado är mjukt!
Och jag har en ny snygg frisyr!
Och dugga imorgon som jag inte har pluggat så överdrivet mycket till.
Men jag tror jag kan det mesta rätt bra. Fast det handlar ju om att kunna det de frågar om..

I morgon får jag reda på om jag är totalt körd.
Men OM jag mot all förmodan skulle ha klarat tentan så får jag studiebidrag nästa månad!
och DET vore NAJS!

Har jag klarat tentan tror jag jag ska få lite glass i morgon. Det är nog snällt mot läppen också.
=)

Vänliga tankar från sjunde våningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback