Freedom now?

Jag vet inte om det är frihet.
Dethär att jag äter vad och när jag vill, är det frihet eller ansvar? Ingen tjatar på att jag ska plugga, ändå gör jag det. Är det frihet om man ändå gör det man borde? Är inte frihet att låta bli?
Jag kan göra vad jag vill, och jag låter bli. Är det frihet eller dumhet?
För om det är frihet, är frihet överskattat. Allting kostar ändå bara pengar. Och ingenting lurar bakom hörnen.
Livet kunde vara enklare och jag kunde vara effektivare. Mindre idiotisk. Mindre asocial.

Men nu ska jag i allafall göra något out of character, som jag borde gjort för typ minst ett år sedan!
Västerås och Carro here I come!
Och på söndag blir det våffelparty! Nu ska jag skölja käften med blått bakteriedödande medel och längta till Banyuls.
Det var mer än vår där! Nu är det snart vår här, men det skulle aldrig bli kallt.
hmm. lära sig franska och flytta till rivieran börjar te sig allt mer lockande!!
Å andra sidan ter sig två liter glass sig rätt lockande också.
Som sagt, frihet? Eller idioti?
Jag har scabblat bort att få studiebidrag igen på typ en månad till! Great mate!  Bara för att jag inte kan ta tag i saker som bara påverkar mig. Sämst. Det var inte särskillt vuxet av mig!
well, ok sorting bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback