bra!

Jag har klarat första tentan! Jag kommer få studiebidrag! Och duggan igår kändes som att den gick bra, jag verkade ha pluggat lagom till den.
Och idag lekte vi försöksledare och försökskaniner! Ganska kul faktiskt, socialt!
Det känns som mer och mer vår för varje dag! Och min läpp minskar i storlek! Förhoppningsvis är den normal på söndag. Då kommer nämligen första domen. Chester.
Lite nervös är jag för vad han ska tycka.
Men ingen i skolan eller korridoren har märkt något självmant. Har jag påpekat att jag piercat mig har de reagerat som "Jag trodde du alltid haft den". För den passar så bra på mig. (Och det är förväntat att jag skulle ha en piercing, det passar till min övriga stil.)

Jag ska passa på att citera migsjälv idag.
Det är internationella kvinnodagen idag, idag är alla på hela jorden kvinnor!

Jag har mina ljusare stunder.
Annars sitter jag mest och försöker plugga men det går inte så bra för jag somnar precis hela tiden.
Men det är ganska kul. Hade lite ångest idag när jag skulle gå in i skolan. Men det är mest för att jag känner mig så fullständigt rådissad av alla. Eller det känns som att många inte riktigt vet vad de ska säga till mig, eller ens vill prata med mig. Men sådant får man ignorera... Typ.
Det blir bättre sen!
Men jag saknar min söta gymnasieklass lite. Där var allting självklart och ingen ångest.
Men jag saknar inte undervisningsformen eller ämnena.
Jag saknar att känna mig cool och uppmärksammad.
Det skulle varit väldigt annorlunda nu om Linda inte hade börjat på su.
Fan!
Och jag borde höra av mig till henne för det vill jag, men jag gör det inte.
Men jag SKA! så nu gör jag det istället för att sitta här och sega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback