Så att jag borde nog vara ute...

Sååå, solen skiiiner, tror jag...
Dethär känns onödigt. Men jag tänkte det kunde vara kul att uppdatera skiten innan Arviiiiiiiiikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(vi är där sju dagar, med 24 timmar på varje dag, för att jag ska hångla 7*24=168 gånger, vi får väl se... Tillgången på snygga killar är väl inte enorm i världen...  Plus att jag ska ju hinna jobba lite.. )

WELL!!!!!!

Jag började packa förra veckan...  Igår köpte jag hemresebiljett  *sad*

Så att, vi åker på måndag klockan 14.25 och sen hem måndagen efter det! Alltsåjag kan inte beskriva hur underbart jävla mycket jag har längtat efter dethär. Vi har fan planerat sen förra året som vanligt. =D
Och jag har saknat Linda! Ska bli så bäst när hon kommer! Hon kommer på lördag!! =D

Nej, nu får det vara nog! Nu går jag ut och dräglar på balkongen tills jag kommer på något bättre!
Tjing Tjing, don't be a stranger

Ah, och jag tröttnade på min hårfärg, ganska exakt när jag firade ettårsdag med den. Så jag får väl fota migsjälv igen, som ett annat emokid!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis i efterskott mimz0r


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback