here we go

(japp, ok det är nördigt med en blogg! men ska loranga ha en så ska jag minsan ha en!)
Registrerade mig i uppsala idag, har problem med att förstå att jag faktiskt ska plugga psykologi!
Äntligen!
Jag är för hypad för att sova, för stressad för att läsa och för trött för att städa så jag sitter här vid min kära lilla dator och gör det jag älskar mest av allt. Skriver.
Min skalle är full av lallande visor och Alice in Videoland.
Jag vet inte hur jag ska bete mig, jag är i en helt ny situation men känner mig precis som vanligt.
Om två veckor kommer jag flytta hemifrån.
På fredag börjar min utbildning.
Jag är singel i en ny stad och det känns helt annorlunda än att vara singel i stockholm. Det  känns som ett misslyckande på något sätt, det känns som att jag borde hitta någon ny bara för att kunna visa upp personen som en trofé som bevisar att det inte är något fel på mig.
Jag har aldrig känt så förut. Jag är nöjd med min livssituation. (okej, min civila status är just nu totalt optimal, verkligen I would'n change a thing!)
Orka med kärlek, det känns väldigt avlägset. mys for the win!
Har verkligen inte analyserat mitt ickeförhållande förräns ikväll, då jag genom en slump fick reda på en del saker.
But just for the record: Jag är nöjd som det är nu. Berörda personer kan klaga om det inte passar annars tänker jag leva som jag gör! Ignorance is Bliss.

Det var väl allt för denna gång. (Första gången blir alltid lite oplanerad och obekväm...)
Så var man av med bloggoskulden! Även denna tack vare en viss person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback