Getting Scared

Gick in på a nonsmoking generations hemsida idag, det är ganska skrämmande, vem visste att snus innehöll bly och arsenik, nickel och radioaktiva ämnen? Inte jag!


Jag vill bara inte att människan ska förpesta sigsjälv och världen! Sluta skövla regnskog! Sluta mörda apor! Varför tror du att du har rätt att förstöra värlen för att få en kick? Det är min värld också, jag vill inte ha översvämning och galna vintrar bara för att någon annan ska få snusa, röka, dricka Cola och köra bil. Varför ska en del av befolkningen få bestämma över allas jordklot? Okej om det faktiskt bara påverkade demsjälva, då skulle de gärna få döda ihjäl sig. Fast nej, det får de inte alls, för alltid är det någon som tjänar pengar på det! (Ett paket cigaretter om dagen i ett år blir 14000, det är en väldigt trevlig resa. Cigaretter är det som butiker tjänar mest på, det är merköp, precis som godis. Gissa varför det alltid är nära kassan? Fruktansvärt hög lönsamhet stavas det.)
Yaay du blir lurad OCH utsugen! Och det gör dig sjuk! Woohoo!


Inte för att jag ändå någonsin kommer att förstå grejen med att förgifta sigsjälv...
Att arsenikförgifta sig är väl ändå ganska klyshigt? Väldigt Agatha Christie!

Gå in och skräm digsjälv på www.nonsmoking.se
Jag tror det är nyttigt!
I just want to save the world... and everyone in it.

Kommentarer
Postat av: Henke

Ok, jag uppskattar din omtänksamhet, det gör jag faktiskt, MEN

Att säga att folk inte borde snusa för det förstör för andra runt om i världen när du själv duschar, äter massa mat som också liksom tobak tillverkas utanför Sverige och dricker alkohol.

Alkohol ja. Ni säger ofta "varför snusar du när det är dåligt för dej etc etc?" Varför dricker ni? Inte av exakt samma anledningar, men näst intill.

Jag mår bra av en liten pigghetskick då och då. Dör gör man iaf förr eller senare och jag kommer inte ihåg senast jag kännde mej utvilad och pigg.

puss

2007-01-26 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback