Take 22

Jag hade trevligt i skolan idag! Note to self, sluta försök umgås med tjejer du inte känner.
Killar och tjejer som nästan bara har killkompisar fungerar oftast bättre.
Second note to self: wear happy clothes and BE happy!
Ska försöka skapa lite vår nu.
Good news för alla intresserade är att jag har ätit wook idag, med bulgur. Funkar!
Jag har inte pluggat superentusiastiskt. Eller ens antecknat någonting. Men i allafall läst igenom fyra kapitel.
Snart ska jag ta itu med mina kitchenLord uppgifter. För jag är kitchenLord denhär veckan! Så nåde den som snyter sig på diskbänken/i microvågsugnen.
Och jag är väldigt glad. Inte så jag känner av det visserligen, men ändå.
För jag skriiiver! Jag har inte skriiivit på så länge!
Men nu flera dagar i rad!

Tysk musik och Teleportering!
Och gamla klassiska filmer!
Jag ska få den andra volymen Marylin Monroe av migsjälv i present så fort jag får studiebidrag!

Det är snart mars! Förstår ni det? Att februari, min absoluta hatmånad snart är över och inte kommer tillbaks på 11 månader!
Sweet! Definitivt värt att fira med ett rejält glas o'boy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback