Att vara Britney

Jag skulle kunna skriva om min fyradagarshelg, men jag nöjer mig med att säga att den var rolig. Och innehållsrik.
Jag drömde att jag stod och dushade, under min gamla våningssäng i mitt gamla rum hos Chester. Avloppet var någonstans vid bokhylleskåpet. Och så var jag Britney Spears. Det kom hela tiden in folk och klagade på mig, tyckte att jag skulle banta och sluta knarka.
Jag måste vara out of my mind eller något.

Okej då,
Das Boot var fantastiskt kul, bäst att sitta i en soffa och förolämpa folk. Fredagen var flummig och asrolig, sen hade jag en lagom seg lördag och i går bakade jag pepparkakor. Jag har typ, varit ensam tre timmar sammanlagt på fyra dagar. Nu är det rätt skönt att vara själv.
Men men, off to school!
Tack alla som bidrog till att göra mina senaste 4 dagar roliga och flummiga och cepe!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback