I feel like a bunny, without the speed (fuzzy?)

Due to my decision to kick the gröt for all meals habit, består min lunch idag av knäckebröd och svindyr, asgod valio vaniljyoghurt, ber om ursäkt till alla Arla arbetare som känner sig förnärmade. Men valio äger!
Anywho, that was not my point. I think I might be making a friend! Yaaay! Jättefint iskallt väder idag. Sol!
Och supersämst föreläsning! Måste plugga. Men jag har svårt för det, speciellt som jag inte har någon planering för dagen. Och jag är grinig, och jag har ingenting att hetsäta! Mja, det var inte riktigt sannt, men morötter och havregrynsgeröt är inte roligt att hetsäta.
Och jag försökte köpa chips och godis igår, för efter inventeringen höll jag på att dö av chokladsug, men jag kom på att det är inte gott. Jag förstör allt som är kul! CRAP! Så jag köpte pesto och äpplen istället. Och det kan man inte hetsäta.
Vad jag nu ska hetsäta för.
Kolla, nu gör jag det igen! Förstör allt som är kul! Lite som när jag slutar klä på mig när jag är hemma, för man ska ju ändå ha pyamas sen när jag sover så då kan jag ju knata runt i mjukisbrallor hela veckan!

Små blad håller på att slå ut i små träd.

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback